Sunday, October 21, 2007

breeze theory

Ridzuan 1:
A:hsmate kite sound kite..drg kate sebab drg sayang kite..
B:POYO!!
A:lps tu die ckpla..tu kan tggungjwb diorg nak tegur kite..nanti kat akhirat kene tanye..etc
B:diorg dh tgur ko skali cukupla!dh lepas dh laa kn that so called tanggungjawab?!pehal nk mnyibuk hal org pulak.mak ko x kesah.bf ko pun bg izin ko kuar mlm ngn dia.
C:diorg yg SHALLOW!come on la..berkembangla sikit!
...peristiwa selanjutnya adalah disclosed kepada public...
~nama2 diatas tiada kaitan sama ada yang hidup atau yang mati~

the thing is..cuba kalau RAsulullah s.a.w tidak berdakwah sehabis nyawa kepada musyrikin makkah yang telah melayan baginda s.a.w dgn sgt teruk.jikalau baginda sekadar memberitahu mereka sekali sahaja untuk melepaskan tanggungjawab.jikalau bgnda s.a.w tak cuba berbagai cara demi mengISlamkan penduduk2 makkah..untuk mengeluarkan mereka dari kegelapan..
andai itu yang terjadi...ISLAMkah kita sekarang?dapat tak kita rasakan ni'mat ISLAM ni?
2 b3 continued..
p/s:"ridzuan condominium" is my current bf...bak kata fana=D.

No comments:

Post a Comment