Monday, October 12, 2009

quotes IV.

1.a real muslim is stress free, kata ain who quoted someone else. true.

2.orang beriman, tidak melatah bila mendapat ujian. dush2. -.-! (dila's emoticon)

3.kata awin, kalau apa yang di'ajar' tidak difahami pelajarnya, sama ada 'pelajar' hati kotor, atau 'cikgu'nya yang hati kotor. tapi kerana dalam kes ini, pelajar yang datang mencari cikgu, pastilah pelajar itu berhati bersih. thus, that leaves the cikgu yang berhati kotor. dush3! yg ni rasa macam kena smackdown terus.

mari clorox hati.

5 comments:

  1. awak, kalu x mau clorox, tapi nak dettol hati je boleh x?? ngeeee~ =p

    ReplyDelete
  2. nak vanish power o 2!
    sgt kotorrrrrrr!sob3

    ReplyDelete
  3. awinnnn...da abes baca bio ? hu. bosan lah akak baca.

    ReplyDelete
  4. haha..
    belommmmm!
    byk! separuh baru..waaa~
    (takleh tido lagi la mlm nie.aiseh!)

    kite ni mencapubkan subject bio kat blog kak tiqah lak..hehe

    tumpang wat discussion room ye akak
    hehe

    ReplyDelete
  5. atiqahmohammadkhuzainiOctober 13, 2009 at 7:16 AM

    farra:fine.dettol atleast tak lunturkan warna, and bau not as bad as clorox kan?good idea.
    awin:hehe takpe je.

    silelah bermujahadah membaca bio.hahaha. dari org yg telah tamat bio, wp tak dgn jayenye. sob2!

    ReplyDelete