Monday, December 7, 2009

kerana ku cinta Dia

bismillah. sedang hadap preparation untuk final exams, maka gali balik lagu2 untuk didengar. terjumpa playlist ini.
currently liking nantikanlah ku dibatas waktu.

lirik:
Dikedalaman hatiku tersembunyi harapan yang suci
Tak perlu engkau menyangsikan
Lewat kesalihanmu yang terukir menghiasi dirimu
Tak perlu dengan kata-kata

Sungguh walau kukelu tuk mengungkapkan perasaanku
Namun penantianmu pada diriku jangan salahkan

Reff :
Kalau memang kau pilihkan aku
Tunggu sampai aku datang nanti
Kubawa kau pergi kesyurga abadi

Kini belumlah saatnya aku membalas cintamu
Nantikanku dibatas waktu

walaupun i dont agree on mengikat janji untuk menunggu, (kerana cabaran maksiat hati), tapi sangat suka semangat sanggup tinggalkan apa sahaja untuk Dia. pasti, yang hitam tidak boleh bercampur dengan yang putih. mahu kejar redha dan tinggalkan dosa, ayuh cuba sedaya upaya tinggalkan semua dosa. related, post ini.

p/s:all the best budak2 medic uitm for your finals.

7 comments:

  1. salam tiqah, suka jugak. hehe. skrg awak dh tau dh awak ade stalker. heh. ;)

    all the best for your finals eh? inshaAllah we'll make it! lepas finals, balikkkkkkkk. ameen~

    ReplyDelete
  2. sbb cinta Dia tu melebihi segalanya kan tiqah :)

    p.s: sudah di mesia kah? make sure amik gamba kawen kak aliyyah banyak2 plzzz :D

    ReplyDelete
  3. fa, all the best to u too!x sabar nk balik. heh.

    fath, belummmmm balik, perlu hadap finals dulu =|
    amek gmbar?heh insyaAllah...

    ReplyDelete
  4. salam.. best2.. teringat seseorang bila 'ter'baca post ni.. sangat2 sweet.. betul2 harus ubah sikap, niat dan fokus lepas ni.. hanya untuk mencari redha Ilahi.. tiada yang lain.. thanks sis..! <3<3

    ReplyDelete
  5. all the best final tqah!=)

    kad dh smpai,insyaAllah jmpe kat msia nnt,cewahhh.

    ReplyDelete
  6. atiqahmohammadkhuzainiDecember 8, 2009 at 11:59 AM

    thanks aliah :) bunyi cm kad ana pulak en?haha.
    budak comel, org inspired by dila. semoga diteguhkan =)gedik je berkomen2. padehal duduk sebelah. haha.

    ReplyDelete
  7. aliahhh datang lagiiiDecember 9, 2009 at 3:50 PM

    sanah helwah cik tqah syg;)

    moga dilimpahi mawaddah,rahmah n sakeenah.

    p/s:dr semlm dok memerah otak pk kan tarikh 8 dec ni.is it urs or nadzirah malek.ana terkonfius korg punye bday.so x brani nk wish huhu.suddenly nmpk ade org wish.br berani.ekeke.

    ReplyDelete