Saturday, March 20, 2010

kereta kuda

bismillah...
gambar hak milik sheikh google.

untuk cinderella dan orang-orang di atas carriage sampai ke destinasi, kuda-kuda perlulah cukup tenaga, cukup stamina untuk berlari macam kuda-kuda perang dalam surah al-'aadiyat. tak boleh jatuh sakit, nanti tergendala perjalanan seluruh carriage. itu tanggungjawab kuda. tak boleh jatuh sakit ya, kuda. or cinderella won't make it to the ball! marah prince charming nanti.

kepada semua yang punya hak atas saya, maaf jika hak-hak anda masih banyak tak tertunai.

jalan ini panjang dan payah. tapi jangan putus asa. kalau nabi saw putus asa masa kasutnya basah dengan darah di taif dulu, tak sampai agaknya islam kat kita. maka jangan putus asa.

p/s:i can't wait for summer!
pp/s:gambar di atas tidaklah begitu random.

2 comments:

  1. rasadahtaknakmemberidahnikenapakenapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?March 20, 2010 at 7:08 PM

    kuda yg satu ini patah kaki.
    bengkuk tulang rusuk.
    tercabut kuku.
    kejap lg berdarah dan bernanah
    pastu akan ada ulat maggot mula mendiami dan menyerang.
    after beberapa bulan, lumpuh!

    dah tak boleh nak bawak cikcinderella jumpe putera dahhhhhh!

    whoaaaaa!
    huk3

    ReplyDelete
  2. nehi!kaki dia tak patah. kuda tu terlanggar batu je, terseliuh kejap.
    cepat cari bandaid balut, dan sembuh kembali. cinderella tunggu ni!

    ReplyDelete