Monday, June 13, 2011

asma amanina

bismillah,

latar:N sedang belajar di libya baru-baru ini, semasa revolusi menentang gadaffi berlaku.

cikgu to N:bila revolusi mesir haritu, tiap2 hari cikgu call mak ****, tanya khabar dia macam mana kat sana, ok ke tak. risau betul. tapi masa revolusi libya, cikgu tak kisah je, tak call pun. tak risau pun enti macam mana.

me:haha N, cikgu tak sayang enti!

cikgu:bukan, N kan dulu bising nak mati syahid lah, nak pergi jihad kat palestin, nak pergi perang untuk islam. so masa revolusi tu, hah okaylah tu dia dah dapatlah tu apa dia nak.

subhanallah walhamdulillah wallahuakbar.

5 comments:

  1. ha'ah betul jugak tu cegu. tapi ana tetap risaukan dia :p

    jom U wiken ni! ;)

    ReplyDelete
  2. whoa whoa...hahaha..erm tah eh..masing2 ade karektor masing2..nabilah dgn design dia yg PALESTIN..JIHAD.. iman di design kan suke masak an..haha..

    jujurnya..cg sgt risau kedua2nya..hanya ALLAH je yg tahu..nabilah cg byk dptkan input dgn adek dia afifah..hari2 tye psl dia..cme cg x nk ckp kat nabilah yg cg caring kat dia..sat g dia kembang melangit..haha..

    hahahaha LOL..atiqah plak ade karektor yg cg sdg perhatikan..wah wah wah..x leh blah la post ni..x sgka

    ReplyDelete
  3. cguuuuuuuu mana cgu jumpa blog ana? waduh3! >,< pas ni takleh ngumpat cg kat blog dah. haha!

    gurau2. cikgu yg saya sayang dan rindu dan hormati (muka dah hijau tahan muntah), paham je maksud cikgu. ofcourse kita risau keduanya. n ofcourse iman n fath n sume budak2 mesir lain, ada je smgt jihad masing2 :)

    karektor ana ape cikgu?comel? wahaha~

    ReplyDelete
  4. karektor nt?..cg x igt la..yg pasti masa sek ren, nt x byk ckp..smpi f3..cg x rapat sgt..last jumpe masa nt salam cg kat al amin, da nk fly..pastu 4 tahun kemudian..bru jumpe, so masih mengenali (ayat cam serius je an)..

    cane cg jumpe blog nt?..hahaha stalk stalk..haha...kat info FB la...

    *muke hijau tahan muntah ehhh..x pe..x pe..hahahaha

    ReplyDelete